De Miracle Morning (Hal Elrod) in 6 minuten (met écht resultaat)!

Hoe zou het zijn als je weet wat je kunt doen in de ochtend om de dag echt heel goed te beginnen, dat jij de regie hebt en niet wacht tot wat erop je afkomt? Deze methode heeft me zoveel geholpen en dat wil ik ook voor jou.

Mensen vragen aan me: “hoelang doe je zoiets”?
Je kan het in 6 minuten doen of 30 minuten of een uur, wat het beste bij jou past.

Stel je voor dat de eerste 6 minuten van elke ochtend er zo uit zien:

Minuut 1 …
Stel je voor, je wordt wakker, je gaapt en rekt je flink uit. En er staat een brede grijns op je gezicht. Je stort je niet meteen in de hectische dag maar je brengt de eerste minuut rustig zittend door in doelbewuste stilte. Je haalt langzaam en diep adem. Je laat alles los en krijgt een dieper gevoel van vrede en dankbaarheid. (oefening baart kunst..)

Minuut 2 …
Je pakt je affirmaties erbij die je herinneren aan je onbeperkte mogelijkheden en belangrijkste prioriteiten en je leest ze hardop voor. Het geeft je de energie om te leven zoals je echt wilt en verdient. En je weet nu ook dat het mogelijk is…

Minuut 3 …
Je doet je ogen dicht en visualiseert. Bijvoorbeeld hoe de dag er uitziet, hoe het voelt als jij je doelen hebt bereikt. Je ziet het voor je en je ervaart de vreugde om wat je hebt gedaan.

Minuut 4 …
Je neemt een minuut om een paar dingen op te schrijven waar je dankbaar voor bent, waar je trots op bent en dingen die je wilt bereiken. Je creëert zo een krachtige gemoedstoestand.

Minuut 5 …
Dan pak je je zelfhulpboek en besteed je 1 minuut aan het lezen van 1 of 2 bladzijden.
Je ontdekt iets nieuws dat je kunt gebruiken om beter te denken en te voelen, om
beter te leven.

Minuut 6 …
Uiteindelijk sta je op en beweeg je. Even joggen op je plek of wat push-ups. Het gaat erom om dat je hartslag hoger wordt, je energie opwekt, dat je alerter wordt, met meer focus!

Succes!

Laat me weten als ik je kan helpen!

🧡 Yvonne